LOGOPNG

Van een basisopleiding talentscout tot een unieke masterclass

Wat voor voetbalscout u ook wil worden, bij JM Scouting Academy hebben we gegarandeerd een goede opleiding voor u. Als u weinig of geen voorkennis van de scoutingwereld hebt, zullen onze basisopleidingen u het nodige inzicht opleveren in algemene en specifieke voetbalaspecten.

Voor scouts die al wat meer ervaring hebben en eventueel de basisopleiding gevolgd hebben, bieden we masterclasses aan. Samen met uw begeleider zal u in die opleiding op maat specifieke kennis en vaardigheden opdoen om een betere scout te worden.

Opleidingen voetbalscouting

Leer spelers objectief te beoordelen op basis van hun sterktes en werkpunten en hun potentieel in te schatten.

Na deze intensieve cursus zal u keepers beter kunnen inschatten en zo clubs helpen om een geschikte doelman te vinden.

Wil u uw ploeg naar de overwinning brengen door analyses van de tegenstander? Volg dan deze opleiding.

Deze cursus vormt de ideale opleiding tot data-analist. U zal o.a. assists en transfers in het voetbal analyseren.

Dankzij ons unieke masterclasstraject kan u uw vaardigheden als voetbalscout volop ontplooien.