LOGOPNG

Een meester worden in spelersscouting?

Onze opleiding spelersscouting verschaft u een diepgaand inzicht in de kunst en wetenschap om talentvolle voetballers te identificeren en te evalueren. Tijdens onze opleiding leren deelnemers de kunst van spelers observeren en beoordelen, zowel op technisch en tactisch als fysiek en mentaal niveau. We verkennen allerlei scoutingmethoden en -technieken die worden gebruikt om potentieel talent te herkennen. Ook leren we u spelersprestaties en –gedrag op het veld te interpreteren.

Onder leiding van ervaren instructeurs, onder wie Jordy Mottart, delen we onze uitgebreide kennis en praktische ervaring in de wereld van spelersscouting. Met interactieve sessies en praktische oefeningen geven we deelnemers de mogelijkheid om hun scoutingvaardigheden te ontwikkelen en te verfijnen.

Of u nu een beginnende trainer bent die zijn kennis wil vergroten of een doorgewinterde voetbalscout bent die op zoek is naar nieuwe inzichten, onze opleiding spelersscouting is een waardevolle kans om uw vaardigheden te verbeteren en uw carrière naar een hoger niveau te tillen.

Schrijf u vandaag nog in voor de open opleiding spelersscouting en ontdek hoe u uw passie voor voetbal naar een succesvolle carrière als spelersscout kan omzetten!

Prijs: € 140,00 (exclusief 21 % btw)

Datum: zondag 18 augustus 2024, van 08.30 uur tot 15.00 uur (volledige dag, inclusief broodjesmaaltijd)

Locatie: Carbon Hotel Genk | Europalaan 38, 3600 Genk

Spelersscouting